Potřebujeme Váš souhlas k využití jednotlivých dat, aby se Vám mimo jiné mohly ukazovat informace týkající se Vašich zájmů. Souhlas udělíte kliknutím na tlačítko „OK“.
Tří dílná sada / Rychlíkový vůz D377 Hispania-Express
Železniční správa: DB
Epocha: IV
Délka: 909 mm
Modelová velikost: H0 (1:87)
Novinka roku 2024
Detailní informaceVagonová souprava se třemi rychlíkovými vozy pro D 377 „Hispania Express“ Německé spolkové dráhy.
Skládá se z oddílového vozu 2. třídy typu Büm 234, oddílového vozu 1. třídy typu Aüm 203 a polozavazadelního vozu typu BDüm 273.
■ Stav vozu z poloviny 70. let
■ První Büm 234 vyrobený bez parního vytápění (22- 70 001)
■ První BDüm 273 vyrobený bez parního ohřevu (82-70 001)
■ S cílovým znakem vlaku Hamburk – Basilej/Ženeva
■ Jemně detailní podvozky
„Hispania Express“ jezdil od roku 1963 mezi Kodaní, poté mezi Hamburkem a Port Bou od r. 1969. V Německu se od té doby jezdilo dále jako zrychlený rychlík s maximální rychlostí 160 km/h, jak je tomu jinak pouze u vlaků TEE a F nebo IC.
Vlak má být obnoven v souladu s prototypem jízdního řádu 1976/77, protože „Hispania“ v tomto roce táhla zvláště velký počet vozů 1./2. třídy (ABüm). Byly to typické průjezdní vozy Německé spolkové dráhy. Aby bylo možné dosáhnout rychlosti 160 km/h, musely být vozy, které zahrnovaly první modely v oceánské modré/béžové, z velké části vybaveny magnetickými kolejovými brzdami.
Potřebujeme Váš souhlas k využití jednotlivých dat, aby se Vám mimo jiné mohly ukazovat informace týkající se Vašich zájmů. Souhlas udělíte kliknutím na tlačítko „OK“.
Souhlas můžete odmítnout zde.
Zde máte možnost přizpůsobit si nastavení souborů cookies v souladu s vlastními preferencemi.