Potřebujeme Váš souhlas k využití jednotlivých dat, aby se Vám mimo jiné mohly ukazovat informace týkající se Vašich zájmů. Souhlas udělíte kliknutím na tlačítko „OK“.
Parní lokomotiva řady 354.1 Všudybylka
Železniční správa: ČSD
Provedení: rozhraní Plux22, osvětlení dle jízdy
Epocha: III
Délka: 153 mm
Modelová velikost: H0 (1:87)
Novinka roku 2023
Detailní informaceParní lokomotiva řady 354.1 Československých státních drah.
■ Kotel s jednoduchou kopulí a Giesl ejektorem
■ Samostatně stojící potrubí
■ Kovový nárazník
■ Jemně propracovaná kola s nízkými přírubami kol
■ Hnací a spojovací tyče z ušlechtilého kovu
■ Nainstalované osvětlení kabiny řidiče a motoru, přepínatelné v digitálním režimu
V roce 1912, firma pak jmenovala kk priv. Společnost Südbahn-Gesellschaft zadala zakázku na lokomotivu potřebnou pro jejich těžkou osobní vlakovou dopravu jako náhradu za lokomotivy řady 229, které již tento úkol nesplňovaly. V reakci na to vyvinula továrna na lokomotivy Staats-Eisenbahn-Gesellschaft řadu 629 horkoparního typu jako první tendrovou lokomotivu na světě s uspořádáním náprav 2'C1' Pacific. První lokomotiva řady 629 byla dodána Südbahn-Gesellschaft v roce 1913 a během následujících dvou let následovalo dalších 14 v celkem třech dodávkách. Mimořádně dobré výkony této třídy přiměly císařsko-královské státní dráhy až do konce monarchie v roce 1918 nakoupit 25 téměř identických lokomotiv.
Po skončení první světové války zůstalo v Rakousku patnáct motorů Südbahn a deset motorů státních drah. . 15 z nich muselo být předáno nově založenému CSD, kde byly označeny jako 354.121 až 135.
Potřebujeme Váš souhlas k využití jednotlivých dat, aby se Vám mimo jiné mohly ukazovat informace týkající se Vašich zájmů. Souhlas udělíte kliknutím na tlačítko „OK“.
Souhlas můžete odmítnout zde.
Zde máte možnost přizpůsobit si nastavení souborů cookies v souladu s vlastními preferencemi.