Potřebujeme Váš souhlas k využití jednotlivých dat, aby se Vám mimo jiné mohly ukazovat informace týkající se Vašich zájmů. Souhlas udělíte kliknutím na tlačítko „OK“.
Parní lokomotiva řady 18 201 na uhlí
Železniční správa: DR
Provedení: DCC se zvukem Plux16, osvětlení dle jízdy
Epocha: III
Délka: 289 mm
Minimální rádius: 358 mm
Modelová velikost: H0 (1:87)
Novinka roku 2024
Detailní informaceRychlá parní lokomotiva 18 201, uhelná železniční společnosti Německé demokratické republiky (Deutsche Reichsbahn).
Pohon na dvou nápravách tendru a přes kardan na všech třech hnacích nápravách lokomotivy.
■ Prototypová implementace designu se spalováním uhlí
■ Poprvé s rozhraním PluX16 a LED osvětlením
■ Trim line s trojitým hrotem
■ Jemně propracovaná kovová dvojkolí
■ Osvětlení kabiny řidiče a ventilů přepínatelné v digitálním režimu
■ Generátor kouře lze
dovybavit Halle Research Institute potřeboval další vysokorychlostní parní lokomotivu k testování nových osobních vozů v 60. letech. Nový motor 18 201 vznikl z rychloběžné tendrové lokomotivy 61 002 a částí vysokotlaké zkušební lokomotivy H 25 024. Parogenerátor byl upravenou novou konstrukcí kotle řady 22 s rozšířenou kouřovou komorou a Giesl ejektorem. Stroj byl vybaven protitlakovou brzdou, aby bylo zajištěno přesné udržování rychlosti při jízdě vysokou rychlostí. Rychlé cestování znamenalo až 175 km/h, protože 18 201 byla původně schválena pro tuto maximální rychlost – později 180 km/h – ale samozřejmě jen dopředu.
Kód produktu | 7110006-R |
---|---|
EAN | 9005033065157 |
Značka | Roco |
Modelleisenbahn GmbH, Plainbachstraße 4
5101 Bergheim, Austria
E-Mail: info@moba.cc
Web: https://www.roco.cc/
Potřebujeme Váš souhlas k využití jednotlivých dat, aby se Vám mimo jiné mohly ukazovat informace týkající se Vašich zájmů. Souhlas udělíte kliknutím na tlačítko „OK“.
Zde máte možnost přizpůsobit si nastavení souborů cookies v souladu s vlastními preferencemi.