Potřebujeme Váš souhlas k využití jednotlivých dat, aby se Vám mimo jiné mohly ukazovat informace týkající se Vašich zájmů. Souhlas udělíte kliknutím na tlačítko „OK“.
Elektrická lokomotiva třídy Ge 2/4
Železniční správa: RhB
Provedení: osvětlení dle směru jízdy
Pantograf lze zvedat a spouštět v digitálním provozu.
Digitál: DCC zvuk, dekodér mfx
Epocha: VI
Délka: 380 mm
Měřítko: G (1:22,5)
Novinka roku 2025
Detailní informaceJedná se o model elektrické lokomotivy Ge 2/4 řady RhB, číslo silnice 222, ve verzi, jak v současnosti existuje jako historická lokomotiva. Střecha má pantograf a odporové brzdy. Pantograf má mechanismus a lze jej zvedat a spouštět v digitálním provozu. Nátěrové schéma a nápisy jsou typické pro éru VI. Obě hnací dvojkolí jsou poháněna výkonným motorem s kuličkovými ložisky a jsou osazeny trakčními pneumatikami. Lokomotiva je vybavena dekodérem mfx/DCC s mnoha zvukovými a světelnými funkcemi, jako jsou světlomety / obrysová světla, která se mění podle směru jízdy, osvětlení kabiny a mnoho dalšího.
Výkonný motor s kuličkovými ložisky.
digitální dekodér mfx/DCC.
Pantograf lze zvedat a spouštět v digitálním provozu.
Nákres a nápis Era VI.
Mnoho prototypových detailů. Včetně zásobníku energie.
Elektrická lokomotiva třídy Ge 2/4 RhB
Již v roce 1913 RhB zakoupilo 7 kusů malé elektrické lokomotivy řady Ge 2/4. Tato lokomotiva byla takříkajíc poloviční Ge 4/6 co do pohonu a elektrického vybavení. 8,70 metru / 28 stop 6 palců a 37 metrických tun těžké lokomotivy měly výkon 210 kilowattů / 285 koní a dosahovaly maximální rychlosti 45 km/h / 28 mph. Požadavky kladené na tyto lokomotivy na ně byly trochu přehnané, problémy se stále objevovaly především v oblasti elektrické výzbroje. V letech 1943 až 1946 byly tři jednotky přestavěny na výhybkové s centrální kabinou a byly zařazeny pod silniční čísla 211 – 213. Další dvě lokomotivy byly důkladně modernizovány. Dostaly nový trakční motor, přídavné odporové brzdy – u těchto odporových brzd byl odstraněn pantograf, takže tyto dvě lokomotivy silničních čísel 221 a 222 vyvinuly téměř dvojnásobný výkon než původní verze, a to 428 kilowattů neboli 582 koní. Zároveň byla snížena hmotnost na 30 metrických tun a maximální rychlost se vyšplhala na 55 km/h / 34 mph. V roce 1998 byla silnice číslo 221 sešrotována, silnice číslo 222 pokračovala jako muzejní lokomotiva a lze ji potkat na celé hlavní síti RhB na speciálních tratích.
Kód produktu | 24451-L |
---|---|
EAN | 4011525244516 |
Značka | LGB - Märklin |
Gebr. Märklin & Cie. GmbH
Stuttgarter Straße 55 - 57, DE -73033 Göppingen
E-Mail: info@maerklin.de
Web: https://www.lgb.com/
Potřebujeme Váš souhlas k využití jednotlivých dat, aby se Vám mimo jiné mohly ukazovat informace týkající se Vašich zájmů. Souhlas udělíte kliknutím na tlačítko „OK“.
Zde máte možnost přizpůsobit si nastavení souborů cookies v souladu s vlastními preferencemi.