V sobotu 22.2. a 1.3 bude v provozu kolejiště H0 na krámku v HK od 9:30 do 12:00 h.
G - Dieselový motorový vůz řady VT 137 566 DR / DCC zvuk - LGB 26391 Předobjednávka - novinka
  • G - Dieselový motorový vůz řady VT 137 566 DR / DCC zvuk - LGB 26391
  • G - Dieselový motorový vůz řady VT 137 566 DR / DCC zvuk - LGB 26391
  • G - Dieselový motorový vůz řady VT 137 566 DR / DCC zvuk - LGB 26391

G - Dieselový motorový vůz řady VT 137 566 DR / DCC zvuk - LGB 26391

Dieselový motorový vůz řady VT 137 566

Železniční správa:  DR

Provedení: osvětlení dle směru jízdy

Digitál: DCC zvuk, dekodér mfx

Epocha: III

Délka: 640 mm

Měřítko: G (1:22,5)

Novinka roku 2025

Detailní informace
31 095
  • Detailní popis
  • Parametry
  • Značka
  • Diskuze

Jedná se o model železničního vozu s dieselovým pohonem. Čtyři dvojkolí jsou poháněna dvěma výkonnými motory. To znamená, že tento poháněný železniční vůz má velmi vysokou tažnou sílu a může, stejně jako jeho velký prototyp, táhnout několik vozů. Tato jednotka má dekodér mfx/DCC s mnoha světelnými a zvukovými funkcemi. Vůz má vnitřní osvětlení a osvětlení kabiny, které lze ovládat v digitálním provozu.

Osvětlení kabiny.
Vnitřní osvětlení.
Včetně vyrovnávacího kondenzátoru.

Motorový železniční vůz třídy DR VT 137
Společnost Nordhausen-Wernigerode Railroad Company (NWE) objednala v roce 1932 od společnosti Wismar Powered Rail Car and Car Builder, Inc. čtyřnápravový dieselový železniční vůz, aby zjednodušila a racionalizovala svou osobní dopravu. Tato jednotka měla dieselový motor MAN o výkonu 400 koní a byla zařazena do provozu jako silniční číslo T 1. NWE byla s touto jednotkou velmi spokojena a její maximální rychlost až 60 km/h / 37 mph tak vedla k nákupu dalších dvou motorových železničních vozů tohoto typu. Tyto jednotky přišly od roku 1935 do sítě cest NWE jako silnice číslo T2 a T3. Měli poněkud jinou nadstavbu. Místo prostoru pro cestující měly prostory pro zavazadla a byly vybaveny motorem o výkonu 520 koní pro přepravu těžších nákladů. Po založení NDR v roce 1949 byl NWE zkonfiskován a integrován do nově založené Německé státní dráhy (DR). Hnací síla byla překlasifikována v číslovacím plánu platném na DR a ztratila původní červený nátěr, protože byly přebarveny do nátěru platného pro dieselové železniční vozy na Německé státní dráze na béžovo-červenou. Náš model LGB reprodukuje bývalý NWE T3, který pokračoval na DR jako VT 137 566. Tento motorový železniční vůz byl na DR používán jako vozidlo pro údržbu tratí a také jako hnací motorový železniční vůz pro nákladní dopravu.

Dieselový železniční vůz třídy DR VT 137 566 v éře III.

Kód produktu 26391-L
EAN 4011525263913
Značka LGB - Märklin

Gebr. Märklin & Cie. GmbH
Stuttgarter Straße 55 - 57, DE -73033 Göppingen
E-Mail: info@maerklin.de
Web: https://www.lgb.com/

Máte dotaz na produkt? Položte otázku našim profíkům.

Zatím se nikdo na nic nezeptal.

Související produkty

Předobjednávka
71 493 Kč 59 085,12 Kč
Spinner
Cookies Cookies

Potřebujeme Váš souhlas k využití jednotlivých dat, aby se Vám mimo jiné mohly ukazovat informace týkající se Vašich zájmů. Souhlas udělíte kliknutím na tlačítko „OK“.

Zde máte možnost přizpůsobit si nastavení souborů cookies v souladu s vlastními preferencemi.