Potřebujeme Váš souhlas k využití jednotlivých dat, aby se Vám mimo jiné mohly ukazovat informace týkající se Vašich zájmů. Souhlas udělíte kliknutím na tlačítko „OK“.
Vlaková souprava dvounápravových autobusů DB řady VT 95, byla vyrobena v obrovském množství pro železniční zprávu: Německá spolková dráha DB. Soupravy autobusů vyrobila firma Uerdingen a byli určeny pro venkovské spoje na železnici, ke snížení všech nákladů na provoz. Každý tento autobus měl pod podlahou dva samostatné vznětové motory s mechanickým náhonem nápravy. Vnitřní prostor byl otevřený, takže cestující měli krásný výhled čelnými okny ve směru jízdy. Jízda nebyla pohodlná, protože ještě nebylo vynalezeno dlouhé kloubové zavěšení skříně ani nebyli zavedeny hydraulické tlumiče. Kolejové autobusy často jezdily s jedním vláčním vozem stejného vzhledu. Bylo možno sestavovat až čtyř vozové soupravy.
Technické údaje:
Typ: přeprava cestujících na vedlejších a odbočujících tratí
Uspořádaní pojezdu: A-A
Pohon a výkon: dva šestiválcové vznětové motory o výkonu 112 kW (150k)
Přenos výkonu: mechanický
Nejvyšší povolená rychlost: 90 k/h
Hmotnost: 27t
Délka přes nárazníky: 13 950 mm
Rozchod: 1435 mm
Více obrázků na Google: zde
Něco málo o modelu PIKO G – DB VT 95
Firma PIKO poprvé vyrobila tento model už v roce 2009 v červené barvě. Od té doby bylo vyrobeno autobusy i jiných barevných mutacích. Model má dva samostatné motory v předním voze. Podvozky jsou na otáčivém kloubu. Sběrače proudu jsou upraveny tak aby pomáhaly podvozkům držet rovně na kolejivu v zatáčkách a přes výhybky.
V roce 2014 firma PIKO přišla s novinkou že se dá zakoupit samostatní přípojný vůz VS98 k.č.: 37690 v červeném provedení.